Płatności bezgotówkowe oraz zdalne reklamacje

Rozwiązanie to umożliwia dokonywanie zakupów bezgotówkowych w automatach AVT™. Użytkownicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z instalacją oraz użytkowaniem systemu.

 

Dostępne płatności bezgotówkowe:

  • obsuługa kart bankowych wszystkich typów
  • płatność telefonem komórkowym
  • karty pracownicze jako środek płatniczy
  • karty pre-paid dostarczone przez AVT™

 

 

System pracowniczy

Wydanie indywidualnych kart pre-paid lub włączenie do systemu dotychczasowych kart pracowniczych umożliwia wprowadzenie niespotykanych dotąd rozwiązań.


Pracodawca może:

  • ustalić preferencyjne ceny dla osób płacących kartą pracowniczą lub pre-paid
  • przyznać różnym kartom (pracownikom) różne poziomy dopłat
  • objąć dopłatą tylko niektóre produkty (np. tylko zdrową żywność lub kawę)


Stworzenie systemu pracowniczego w Państwa firmie zapewnia wygodę, kontrolę i bezpieczeństwo:

  • subsydiowanie kwotowe lub określenie ilości transakcji
  • automatyczne odnawianie limitu kredytów co miesiąc
  • możliwość zarządzania kartami pracowniczymi przez dział kadr zakładu pracy
  • zastrzeganie kart

 Zdalne reklamacje i system zdalnego nadzoru:

W naszych automatach reklamację odbywają się w czasie rzeczywistym. Klient, zgłaszając ewentualną reklamację telefonicznie, otrzymuje możliwość zdalnego, ponownego wydania produktu z naszych automatów. 

Każdy nasz automat sprzedający wyposażony jest w system zdalnego nadzoru (telemetrię) informujący nas o aktualnym stanie automatów (poziomie uzupełnienia w produkty, awariach oraz nieautoryzowanym otwarciu automatów). Serwer AVT™ zbiera i przetwarza informację otrzymaną z automatów, na podstawie których np. w przypadku awarii automatycznie informuje serwis lub obsługę o niskim poziomie produktów w automacie.