Rozwiązanie to umożliwia dokonywanie zakupów bezgotówkowych w automatach AVT™. Użytkownicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z instalacją oraz użytkowaniem systemu.
Dostępne płatności bezgotówkowe:
- obsuługa kart bankowych wszystkich typów
- płatność telefonem komórkowym
- karty pracownicze jako środek płatniczy
- karty pre-paid dostarczone przez AVT™
System pracowniczy
Wydanie indywidualnych kart pre-paid lub włączenie do systemu dotychczasowych kart pracowniczych umożliwia wprowadzenie niespotykanych dotąd rozwiązań.
Pracodawca może:
- ustalić preferencyjne ceny dla osób płacących kartą pracowniczą lub pre-paid
- przyznać różnym kartom (pracownikom) różne poziomy dopłat
- objąć dopłatą tylko niektóre produkty (np. tylko zdrową żywność lub kawę)
Stworzenie systemu pracowniczego w Państwa firmie zapewnia wygodę, kontrolę i bezpieczeństwo:
- subsydiowanie kwotowe lub określenie ilości transakcji
- automatyczne odnawianie limitu kredytów co miesiąc
- możliwość zarządzania kartami pracowniczymi przez dział kadr zakładu pracy
- zastrzeganie kart
Zdalne reklamacje i system zdalnego nadzoru:
W naszych automatach reklamację odbywają się w czasie rzeczywistym. Klient, zgłaszając ewentualną reklamację telefonicznie, otrzymuje możliwość zdalnego, ponownego wydania produktu z naszych automatów.
Każdy nasz automat sprzedający wyposażony jest w system zdalnego nadzoru (telemetrię) informujący nas o aktualnym stanie automatów (poziomie uzupełnienia w produkty, awariach oraz nieautoryzowanym otwarciu automatów). Serwer AVT™ zbiera i przetwarza informację otrzymaną z automatów, na podstawie których np. w przypadku awarii automatycznie informuje serwis lub obsługę o niskim poziomie produktów w automacie.